Digitální platformy Ligy mistrů EHF zaznamenaly v sezóně 2020/21 zvýšenou míru zapojení, což dokazuje, že házenkářská komunita nikdy nebyla tak žíznivá po obsahu z nejvyšší soutěže.
S téměř 750 000 sledujícími, kteří jsou nyní připojeni ke kanálům Ligy mistrů EHF, byl videoobsah zhlédnut 60 milionkrát, zatímco 11 milionů zaznamenaných interakcí představovalo nárůst o 54 % oproti předchozí sezóně.
Celkový dosah obsahu Ligy mistrů EHF se oproti ročníku 2019/20 zvýšil o 50 procent na více než 400 milionů – z toho 200 milionů přišlo prostřednictvím obsahu sdíleného kluby a zúčastněnými stranami, což dále upevnilo globální přitažlivost soutěže.
Zájem házenkářských fanoušků o prémiovou soutěž evropské házené ještě podtrhla čísla sledující EHF FINAL4 mužů v Kolíně nad Rýnem, která zaznamenala 20procentní podíl na trhu v Dánsku poté, co se Aalborg probojoval do finále soutěže.
Zatímco EHF FINAL4 sledovali fanoušci ve 196 zemích na EHFTV, platforma zakončila sezónu s více než 200 000 registrovanými fanoušky, kteří si naladili házenou v přímých přenosech a nejzajímavějších momentech.
Špičková házená se šíří ještě dál
Celkový cíl EHF oslovit a ovlivnit mladou házenou se v průběhu sezony dále upevňoval.
Obsah Ligy mistrů EHF byl obrovským hitem na kanálu Home of Handball TikTok, což vedlo k překročení počtu 14 milionů interakcí a přilákalo více než 100 000 sledujících a 2,2 milionu lajků. Tato čísla vedla k nárůstu o 600 procent a 12,5procentní míře zapojení během sezóny.
V sezóně se také zrodil týdeník EHF Champions League Weekly, který byl čtenáři mimořádně dobře přijat, s mírou unikátnosti a mírou kliknutí na otevření v souladu s oborovými standardy nebo nad nimi.
Výkonný ředitel marketingu EHF David Slezak řekl: „V roce 2013 se v rámci EHF uskutečnilo několik soutěží: „Sezóna 2020/21 byla obrovským úspěchem na hřišti i mimo něj a jsme samozřejmě potěšeni, že úroveň digitálního zapojení a zájem o naši prémiovou klubovou soutěž vykazují významné a vzrušující známky růstu.
„Vidět obrovský zájem o Ligu mistrů EHF, který se i nadále dostává k novým divákům prostřednictvím nových médií, nám dodává obrovské povzbuzení, protože se snažíme přinášet prvotřídní zábavu stále většímu počtu fanoušků házené po celém světě.
„Je samozřejmé, že se těšíme na příští sezónu s cílem navázat na tento úspěch v sezóně 2021/22.“