Final 4 Ligy mistrů v Kolíně nad Rýnem vysílalo 33 televizních stanic, po celém světě sledovalo přenosy EHFTV 111 000 uživatelů ze 196 zemí. Příspěvky na sociálních sítích dosáhly 16milionů.
Barça si o víkendu (12.-13. 6.) došla pro svůj devátý titul v Lize mistrů EHF a její výkony v Kolíně nad Rýnem sledovaly miliony fanoušků po celém světě prostřednictvím televize a sociálních médií. EHF FINAL4 však nebylo jen o španělských gigantech, jelikož celkově všechny čtyři kluby, které se zúčastnily vrcholného turnaje, přispěly k obrovskému celosvětovému zájmu o vyvrcholení evropské klubové házenkářské sezony.
Víkendové zápasy zaznamenaly velké tržní podíly, zejména v Dánsku. Při semifinále s Paris Saint-Germain Handball a u finále s Barçou byl zaznamenán podíl téměř 20 %. Vítězství Barçy mělo obrovský dopad na španělský trh, kde na Esports3 překonalo divácké rekordy a v neděli u finále sedělo 15 % diváků, což z něj učinilo druhý nejsledovanější přenos dne v regionu.
Kromě toho, že se událost těšila pozornosti na klíčových trzích v Evropě, přenášelo tuto podívanou 33 televizních stanic po celém světě, včetně spolupráce s Olympic Channel, která nabídla zápasy v Jižní a Střední Americe, subsaharské Africe a Indii.
Důkazem celosvětové přitažlivosti akce byla televize EHFTV, na jejíž OTT platformu se během víkendu přihlásilo 111 000 uživatelů ze 196 různých zemí. Čtyři zápasy a klipy na vyžádání vygenerovaly mezi sebou více než milion zobrazení.
Online aktivace zvyšují digitální dosah.
Na sociálních sítích bylo na vlastní digitální kanály EHF i na kanály partnerů a zúčastněných stran nahráno více než 500 jednotlivých klipů, které měly dosah téměř 16 milionů.
Vytvoření a dodání všech klipů bylo realizováno prostřednictvím Socialie, procesu distribuce obsahu, který v loňském roce zavedly EHF a EHF Marketing společně s Infrontem a DAZN a který umožňuje automaticky generovat obsah na míru pro každou zúčastněnou stranu.
Kromě toho, vzhledem k omezenému počtu fanoušků, kteří mohli vstoupit do LANXESS arény, bylo vynaloženo další úsilí, aby se událost přiblížila těm, kteří ji sledují doma. To zahrnovalo zavedení digitálního magazínu a zavedení FAN TV Show na Twitchi, v jehož rámci bylo před víkendem a v jeho průběhu streamováno sedm hodin obsahu ze zákulisí, exkluzivních rozhovorů, diskusí a analýz.
Výkonný ředitel marketingu EHF David Szlezak řekl: „Fanoušci se mohou těšit na další akce, které se budou konat v rámci EHF: „Jsme nejen potěšeni, ale i hrdí na to, že obrovský zájem o finále EHF FINAL4 sahá široko daleko. Jsme vděční, že jsme v této jedinečné sezóně pro všechny zúčastněné mohli zprostředkovat naši vrcholnou událost tolika fanouškům – zejména těm, kteří nemohli být v LANXESS aréně.
„Jsme také zavázáni obětavostí všech našich partnerů za to, že se akce za daných okolností vydařila, a jsme povzbuzeni jejich nasazením a nadšením v průběhu celé sezóny.“